معاون برنامه ریزی، نوآوری و هوشمندسازی وزارت صمت انتخاب شد

معاون برنامه ریزی، نوآوری و هوشمندسازی وزارت صمت انتخاب شد

به گزارش گل چرم، وزیر صمت در حکمی سعید شجاعی را بعنوان معاون برنامه ریزی، نوآوری و هوشمندسازی این وزارت خانه منصوب نمود.


به گزارش گل چرم به نقل از ایسنا، عصر امروز (دوشنبه)، سیدمحمد اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی، “سعید شجاعی” را به سمت معاون خود در امور برنامه ریزی، نوآوری و هوشمندسازی وزارت صمت انتخاب کرد.
شجاعی، دکترای مهندسی مکانیک داشته و از محققان و فعالان حوزه اقتصاد و صنعت کشور است.
در حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، برای شجاعی، تصریح شده که با سیاست گذاری، برنامه ریزی و نظارت دقیق برای بهره برداری کامل از ظرفیتهای صنعتی، معدنی و تجاری کشور، کوشش برای تکمیل و راه اندازی طرح های نیمه تمام، افزایش سهم ارزش افزوده صنعت، معدن و تجارت در تولید ناخالص داخلی، همسوسازی فرآیندها و فعالیتهای تولیدی و تجاری کشور با محوریت هوشمندسازی و ایجاد امنیت سایبری و نظارت و ارتقای ایمنی محیط کار، با جلب مشارکت تشکل های تخصصی اقدام نماید.
در کارنامه فعالیت سابق معاون جدید برنامه ریزی، نوآوری و هوشمندسازی وزارت صمت، عضویت در هیات علمی دانشگاه، معاونت دفتر انرژی صنعت و معدن، مدیریت گروه صنعت و دبیری کارگروه پشتیبانی از کالای ایرانی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، عضویت اصلی کارگروه خودرو نهاد ریاست جمهوری، عضویت اصلی شورای علمی جامعه اندیشکده های ایران، عضوین کمیته کسب و کار کمیسیون اقتصادی و کمیته صنعت کمیسیون زیربنایی مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضویت کارگروه ملی برنامه راهبردی لوازم خانگی بخشی، به چشم می خورد.
شایان ذکر است که ذیل معاونت برنامه ریزی، نوآوری و هوشمندسازی وزارت صمت، یک مرکز با عنوان «نوآوری، هوشمندسازی و امنیت» و دفاتر «سیاست گذاری، برنامه ریزی و پایش»، «محیط کسب و کار، طرح های سرمایه گذاری و تأمین مالی» و «محیط کار، بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی» قرار می گیرد.
شایان ذکر است که شجاعی، بعنوان مدیر برتر مرکز پژوهش های مجلس در سالهای اخیر، نقش مؤثری در تدوین و تصویب قوانین مهم حوزه صنعت، معدن و تجارت همچون قانون برنامه هفتم پیشرفت داشته است.



1403/07/24
09:23:17
5.0 / 5
82
تگهای خبر: تولید , كالا , محیط زیست , وزیر صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
گل چرم