۱۰ روز تا پایان مهلت درج برنامه های تولید در سامانه جامع تجارت

۱۰ روز تا پایان مهلت درج برنامه های تولید در سامانه جامع تجارت

گل چرم: برمبنای آن چه که از شروع آبان ماه، امکان درج برنامه واحدهای تولیدی برای سال آینده فراهم خواهد بود، سازمان توسعه تجارت اعلام نمود که بمنظور پیش گیری از وقفه فعالیت واحدها، آخرین مهلت درج برنامه های تولید در سامانه جامع تجارت برای امسال، تا پایان مهر ماه در نظر گرفته شده است.


به گزارش گل چرم به نقل از ایسنا، سامانه جامع تجارت در تازه ترین اطلاعیه خود ضمن اشاره به امکان درج برنامه سال ۱۴۰۴ واحدهای تولیدی از شروع آبان ماه اعلام نمود که بمنظور پیش گیری از ایجاد وقفه در فعالیت این واحدها، تولیدکنندگان در نخستین فرصت نسبت به درج برنامه تولید سال ۱۴۰۴ در این سامانه اقدام نمایند.
براین اساس، مهر ماه آخرین مهلت درج برنامه های تولید در این سامانه است؛ بدین سبب از امروز (شنبه ۲۱ مهر ماه) تنها ۱۰ روز برای این منظور فرصت باقی است.
در این اطلاعیه آمده است:
''به استحضار می رساند، امکان درج برنامه سال ۱۴۰۴ واحدهای تولیدی از شروع آبان ماه سال جاری در سامانه جامع تجارت ایجاد خواهد شد؛ به همین دلیل بمنظور پیش گیری از ایجاد وقفه در فعالیت این واحدها لازم است در نخستین فرصت نسبت به درج برنامه تولید سال ۱۴۰۴ خود اقدام کنید.
ضمنا بمنظور اجتناب از تداخل در ثبت برنامه تولید سالهای ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴، از پایان مهرماه سال جاری امکان درج برنامه تولید سال ۱۴۰۳ در سامانه جامع تجارت غیر فعال خواهد شد.
بر این اساس از واحدهای تولیدی که تا حالا مبادرت به ثبت برنامه سال ۱۴۰۳ خود نکرده اند درخواست می شود، باتوجه به تاثیر برنامه تولید مصوب در سال ۱۴۰۳ بر روی نحوه تایید برنامه تولید سال ۱۴۰۴، در مهلت باقی مانده برنامه تولید خود در سال ۱۴۰۳ را در سامانه جامع تجارت درج کنند. ''




منبع:

1403/07/21
13:35:00
5.0 / 5
75
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
گل چرم