فلسفی:

تا پایان شهریور باید همه مطالبات کشاورزان تسویه شود

تا پایان شهریور باید همه مطالبات کشاورزان تسویه شود

گل چرم: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قدردانی از وزیر جهاد کشاورزی جهت پیگیری پرداخت 80 درصد مطالبات کشاورزان اصرار کرد که به سبب قانون تا پایان شهریور ماه باید همه مطالبات کشاورزان تسویه شود.


به گزارش گل چرم به نقل از ایسنا، پیمان فلسفی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳صحن مجلس در تذکری اظهار داشت: با وجود این که دولت بخشنامه مربوط به همسان سازی حقوق بازنشستگان را تنظیم و ابلاغ نمود اما متاسفانه همچنان این مساله بصورت منظم پرداخت نمی شود در حقوق شهریور ماه نیز لحاظ نشده است. این درحالی است که همه بازنشستگان می گویند که دولت منابع مالی این مساله را نیز دارد و قرار شد که از محل افزایش مالیات ارزش افزوده این اعتبار تامین گردد.
وی در تذکر دیگری به وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: از آقای نوری قزلجه وزیر محترم جهاد کشاورزی تشکر می کنم که پیگیری های خیلی خوبی در طول این مدت داشتند و تابحال ۸۰ درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده است اما آن چه که هشدار دهنده است این است که به سبب قانون تا پایان شهریور باید همه مطالبات تسویه شود.
این نماینده مجلس همین طور با اشاره به در پیش بودن فرا رسیدن هفته دفاع مقدس خواهان پرداخت کامل حق و حقوق ایثارگران خصوصاً جانبازان شد.





منبع:

1403/06/25
15:23:22
5.0 / 5
37
تگهای خبر: جهاد كشاورزی , كشاورزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۴
لینک دوستان گل چرم
گل چرم