طی 3 ماهه نخست سال رقم خورد؛

رشد ۵۲ درصدی حجم معاملات تجارت الکترونیکی

رشد ۵۲ درصدی حجم معاملات تجارت الکترونیکی

به گزارش گل چرم، رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از رشد ۵۲ درصدی حجم معاملات تجارت الکترونیکی کشور در سه ماهه اول نسب به سال قبل اطلاع داد.



به گزارش گل چرم به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)؛ امین کلاهدوزان -رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی- ضمن اشاره به رشد قابل توجه و صعود چشمگیر تجارت الکترونیکی در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، اظهار نمود: با استقبال فوق العاده و همراهی همه صاحبان کسب و کار، حجم معاملات تجارت الکترونیکی کشور در سه ماهه اول به ۹۶۴ همت رسید که نسب به سال قبل ۵۲ درصد افزایش داشته است.

وی ضمن اشاره به اینمادهای صادر شده در مدت مذکور، خاطرنشان کرد: با رشد ۴۶ درصدی صدور اینماد به نسبت مدت مشابه، حالا بیشتر از ۲۲۸ هزار اینماد فعال در سطح کشور وجود دارد.

کلاهدوزان همینطور ضمن اشاره به امضای الکترونیکی صادره در این زمان، اظهار داشت: صدور بیشتر از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار امضای الکترونیکی یعنی رشد قریب به ۶۱ درصدی نسبت مدت مشابه سال گذشته، اظهار داشت: این مساله نشان از توجه و استقبال مردم و کسب و کارها از این خدمت مهم و راهبردی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی دارد.

وی بیان نمود: برداشتن موانع موجود بر سر راه کسب و کارها، تسهیل گری و توسعه بازارهای جدید از مهم ترین نگاههای این مرکز است.





منبع:

1403/04/15
10:59:09
5.0 / 5
282
تگهای خبر: بازار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
گل چرم